niedziela, 24 stycznia 2016

WAŻNY POST!!

Z racji iż do końca tego ff zostało jeszcze około 4/5 rozdziałów, a ja nie wyobrażam sobie życia bez pisania czegokolwiek to chciałam was zaprosić na mojego wtt. Na wattpadzie startuję z kolejnym ff, znowu o Zaynie. W skrócie o tym, że dziewczyna prowadzi podwójne życie. 
Ale wracając jeszcze do tego bloga. Po zakończeniu ff nie zamierzam usuwać bloga, bo będzie to dla mnie super pamiątka. Drugiej części tego ff niestety nie przewiduję. 
Oprócz (Nie)Idealnej planuję jeszcze jedno opowiadanie o nazwie Time Master. Tylko to nie będzie ff, to będzie opowiadanie, ale będzie wątek miłosny. Opowiadania będę pisała zawsze, bo to po prostu dla mnie ważne, ale więcej o tym opowiem w podziękowaniach.
A teraz mam jeszcze pytanie.
Czy (Nie)Idealną i Time Mastera oprócz na wtt mam też pisać na blogspocie? Czy tylko na wtt? 
Dajcie znać jak wam się wygodniej czyta, a ja się przystosuję.
Tymczasem zapraszam na mojego wattpada: ThisIsMe200 
Xoxo :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz